ד"ר רם קיילוס

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

מדוע כדאי לשלב ניתוחים פלסטיים עם טיפולים קוסמטיים

כולנו כבר יודעים שאין כמו ניתוח פלסטי בידי מנתח מיומן כדי להסיר שנים מפנינו וגופנו ולתת לנו את התוצאות שאנו מייחלים לראות במראה. אך האם ידעתם שבשילוב עם טיפולים קוסמטיים מסויימים, ניתוחים פלסטיים יכולים לתת תוצאות אפילו טובות יותר? הנה הפרטים:

מה יכולים ניתוחים פלסטיים לעשות?

ניתוח פלסטי הוא עדיין הדרך היעילה ביותר להשגת שינוי אסתטי משמעותי. ניתוחים באזורי הפנים והצוואר כוללים ניתוח הצערת פנים, מתיחת פנים וצוואר. ניתן לחטב ולהדק את המבנה הבסיסי של הפנים, ובנוסף, באמצעות השתלת שומן, למלא אזורים שהשומן הטבעי בהם התדלדל ולהעניק להם נעורים מחודשים. להשתלת שומן יש לעתים קרובות יתרון נוסף של שיפור באיכות העור, בצבעו ובמרקמו. מטופלים ומנתחים פלסטיים דיווחו על שיפור באיכות העור לאחר השתלת שומן.

בגזרת החזה והגוף, ניתוחים פלסטיים מסירים עור רפוי שלא ניתן להסיר בשום דרך אחרת, גם לא בשעות אימון רבות במכון הכושר. הרמת או הקטנת חזה גם היא בלתי אפשרית באמצעות פעילות גופנית, ולמעשה הדרך היחידה להשיגה היא בחדר הניתוח. כנ”ל לגבי הגדלת ומילוי חזה, בהם מתבצעת הכנסת שתלים לאזור השדיים בהליך כירורגי. בטן ששרירי הליבה שלה נפרדו והתדלדלו ניתנת אף היא לתיקון רק בניתוח פלסטי, שלרוב כולל גם הסרת עור עודף שעליו סימני מתיחה רבים.

יתכן שנתקלתם בפרסומות המבטיחות תוצאות “כמו של ניתוח פלסטי” על ידי שימוש בקרמים או טיפולים קוסמטיים שונים, אך אלו הבטחות שווא, שלעולם לא יוכלו להגיע לרמת השינוי שניתן לקבל באמצעות ניתוח. עם זאת, קיימים בהחלט הליכים קוסמטיים שבשילוב עם ניתוח פלסטי נותנים תוצאות נהדרות.

כיצד תורמים טיפולים קוסמטיים לתוצאותיו של ניתוח פלסטי?

בשנים האחרונות חלה פריחה של ממש באמצעים קוסמטיים שניתן לשלב בניתוח פלסטי כדי להגיע למראה הרצוי ולשמור על התוצאות. טיפולים לא ניתוחיים כגון פילינג כימי, טיפולי לייזר, טיפול בגלי רדיו, במיקרו-מחטים, וכד’ אכן מספקים שיפור באיכות העור ומסייעים למתיחתו. בשילוב עם ניתוח מתיחת פנים או מתיחת צוואר, בהם חידוש העור הוא חיוני למראה צעיר יותר, טיפולים אלה ואחרים יכולים לשפר את תוצאות הניתוח ולאפשר לנו לשמר אותן לאורך זמן.

מנתחים פלסטיים יכולים היום לשמר את איכות העור לאורך זמן רב יותר באמצעות שימוש בחומרים הנקראים נוירו-מודולטורים. מדובר על חומרים כגון בוטוקס, דיספורט, Xeomin ו-Jeuveau, הניתנים לעתים קרובות לאחר ניתוחים פלסטיים כמו מתיחת פנים כדי לשמור על התוצאות. טיפולים אלו מתאימים במיוחד במקרה שבו קמטים במצח או בקצות העיניים מתחילים להופיע שוב שנים לאחר הניתוח.

גם שימוש בתרופות משולבות לעור בדרגה פרמצבטית יכול לשפר את איכות העור. המנתח הפלסטי יוכל להמליץ לכם ​​על שילוב אופטימלי של תכשירים וטיפולים שישפר את העור, יפחית קמטים עדינים ויאפשר שינוי לטובה של צבע העור ומרקמו. אלו כוללים פילינג כימי, טיפול בלייזר, מיקרו-מחטים, טיפול פלסמה – PRP, טיפול בגלי רדיו, ועוד.

כיצד מחליטים על הטיפולים המתאימים ביותר עבורנו?

במהלך ההתייעצות שלכם ופגישת ההערכה עם ד”ר קיילוס תוכלו ללמוד על אפשרויות הטיפול הקוסמטיות הטובות ביותר לצרכים ולבעיות הספצפיות שלכם, והוא יוכל להפנות אתכם למי שיבצע אותם באופן המיטבי. כמובן שההחלטה הסופית היא שלכם בלבד, בהתאם להעדפותיכם, התוצאה שתרצו להשיג והתקציב שלכם.

תרצו להתייעץ בנושאים הקשורים לניתוחים פלסטיים? פנו אלינו ונשמח לסייע.