ד"ר רם קיילוס

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

ניתוח פלסטי לקראת חתונה – מדריך מקוצר לכלה ולחתן

כולם רוצים להיראות במיטבם ביום הגדול, יום החתונה. אצל חלקנו זה אומר ללכת לחדר הכושר ולהשיל כמה קילוגרמים לפני החתונה, ואילו אצל אחרים דווקא להתמקד בטיפוח העור ובאיפור. אבל עבור רבים מאיתנו ניתוחים פלסטיים עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר להשיג את המראה שתמיד חלמנו עליו.

ניתוחים פלסטיים יכולים להיות דרך מצוינת להגביר את הביטחון ולהרגיש מדהים ביום החתונה ההולך וקרב. בין אם מדובר בשינוי קטן או בשינוי משמעותי, ניתוחים פלסטיים יכולים לעזור לכלות ולחתנים הנרגשים להשיג את המראה שתמיד רצו.

ניתוח הגדלת חזה לכלות

עבור כלות, הגדלת חזה היא בחירה פופולרית מאד. הליך זה יכול לעזור לשפר את גודל וצורת השדיים. על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים, הגדלת חזה הייתה הליך הניתוח הקוסמטי הפופולרי ביותר בקרב כלות בשנת 2018. ניתוח הגדלת חזה יכול לספק לך צללית של שעון חול, נשית יותר ומושלמת לשמלות כלה עם מחשוף עמוק.

ומה עם החתנים?

אצל החתנים, שאיבת שומן יכולה לעזור לפסל ולהבליט את שרירי הבטן ולהעניק להם מראה מסותת וחטוב יותר. ובינינו, מי לא רוצה להיראות כמו אל יווני ביום חתונתו? שאיבת שומן הייתה הליך הניתוח הקוסמטי השלישי הפופולרי ביותר בקרב חתנים בשנת 2018.

הליך נוסף שצובר פופולריות בקרב כלות וחתנים כאחד הוא ניתוח פלסטי בעפעפיים, שיכול לעזור להצעיר ולהבליט את מראה העיניים על ידי הסרת עודפי עור ושומן מן העפעפיים העליונים והתחתונים. מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Cosmetic and Laser Therapy מצא כי לניתוח השפעה חיובית על ההערכה העצמית ושביעות הרצון של המטופלים מן המראה שלהם.

הליכים קוסמטיים משלימים מסייעים לשיפור התוצאות

ובל נשכח את ההליכים הלא פולשניים, כמו הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי, שיכולים לעזור לכם להיראות רעננים וקורנים. תגידו ביי ביי לקמטים ולקמטוטים, וברוכים הבאים לגוון עור זוהר! כלות וחתנים רבים בוחרים בהליכים כמו הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי כדי להחליק קמטים וקמטוטים ולהעניק לעורם מראה חלק וגמיש. בשנת 2018, בוטוקס היה ההליך הקוסמטי הזעיר פולשני הפופולרי ביותר בקרב כלות, על פי האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים. בתוספת טיפול פנים מיוחד המתמקד בניקוי עמוק, פילינג ולחות, ניתן להגיע לתוצאות מדהימות ממש ולהיראות מיליון דולר ביום החתונה.

ומה עוד כדאי לדעת על בחירה בניתוח פלסטי לפני חתונה?

ניתוחים פלסטיים אינם נוגעים רק ללהיראות טוב בתמונות. הם מספקים לכם הרגשה טובה בגופכם. בואו נודה בזה – חתונות יכולות להיות מלחיצות! אבל בעזרת הניתוח הפלסטי הנכון, תוכלו להיראות ולהרגיש במיטבכם, וכולנו רוצים להרגיש הכי בטוח, חופשיים ומשוחררים וליהנות מכל רגע ביום החתונה שלנו.

על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי האקדמיה האמריקאית לכירורגיה פלסטית ושחזור פנים, 72% מהמנתחים הפלסטיים דיווחו על עלייה במטופלים המבקשים ייעוץ להליכים לפני חתונה. מגמה זו צפויה להימשך בעתיד, כאשר יותר ויותר כלות וחתנים יבחרו לשפר את המראה שלהם באמצעות ניתוחים פלסטיים לפני היום הגדול שלהם.

חשוב במקביל לציין כי אין להקל ראש בניתוחים פלסטיים. זו החלטה רצינית שדורשת הרבה מחקר, שיקול דעת ותכנון. אבל התוצאות הסופיות יכולות לשנות את החיים ובאמת לעשות את ההבדל באירוע החשוב כל כך.

בין אם מדובר בהגדלת חזה, שאיבת שומן, ניתוח פלסטי בעפעפיים או הליך לא פולשני כמו בוטוקס או חומרי מילוי, חשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך, לשמור על ציפיות ריאליות מן ההליכים שאתם בוחרים לבצע ולתכנן בהתאם. עם הגישה והתכנון הנכונים, ניתוחים פלסטיים יכולים להיות דרך מצוינת לשפר את המראה שלכם ולהפוך את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח עוד יותר מהרגיל.

אל תסתפקו רק במילה שלנו – עשו את שיעורי הבית שלכם והתייעצו עם כירורג פלסטי מומחה. הוא יעזור לכם להבין את התהליך ולתת לכם ציר זמן מציאותי להחלמה.

רוצים להתייעץ עם דר’ רם קיילוס? אל תחכו – השאירו את פרטיכם כאן, ונחזור אליכם בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ.