ד"ר רם קיילוס

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

כל היתרונות של ניתוח מאמי מייקאובר – מהפך אימהי

ניתוח מאמי מייקאובר, ובעברית – מהפך אימהי,  הוא מונח המשמש לתיאור שילוב של הליכים קוסמטיים המיועדים לנשים המעוניינות לשחזר את המראה שלהן לפני הריונות ולידות. ההליך כולל בדרך כלל שילוב של מתיחת בטן, הרמת חזה או הגדלתו, וכן שאיבת שומן. בעוד שחלק מהנשים עשויות לבחור לעבור כל הליך בנפרד, מהפך אימהי משלב את כל ההליכים הללו לניתוח אחד, ובכך מאפשר לנשים להשיג את התוצאות הרצויות להן בבת אחת, ללא צורך בהרדמות חוזרות ותקופות החלמה מרובות. קראו על יתרונות אלה ונוספים:

שחזור מראה טרום הריון

היתרון המשמעותי ביותר של ניתוח מהפך אימהי הוא שהוא יכול לעזור לשקם את המראה של האישה לאחר הריונות ולידה. אלו גובים מחיר גבוה מגוף האישה, וגורמים לעיתים קרובות לשינויים פיזיים כמו עלייה במשקל, היפרדות שרירי בטן וצניחה של השדיים. הליך מאמי מייקאובר יכול לטפל בבעיות אלה על ידי הסרת עודפי עור, הידוק השרירים והרמת השדיים, מה שמעניק לנשים מראה צעיר יותר וחטוב.

שיפור הביטחון העצמי

הריון ולידה יכולים להשפיע גם על דימוי הגוף והבטחון העצמי של האישה. נשים רבות עשויות להרגיש מבוכה או חוסר בטחון לגבי מראה גופן לאחר הריון ולידה. מהפך אימהי יכול לעזור לנשים להרגיש בטוחות ושבעות רצון יותר מגופן. המאמי מייקאובר יכול גם לקדם ריפוי רגשי אצל נשים שאולי נאבקות בתחושות שליליות לאחר ההריון. על ידי שיפור המראה והביטחון העצמי שלהן, ההליך יכול לספק את העידוד והחיזוק הנחוצים לאישה כדי לחוות שוב רווחה רגשית, הקלה והעצמה.

טיפול בבעיות מרובות בניתוח אחד

הליך מהפך אימהי מאפשר לנשים לטפל בבעיות מרובות המטרידות אותן בניתוח אחד בלבד. לדוגמה, אישה עשויה לרצות לטפל בשדיים שצנחו והתרוקנו ובבטן נפולה לאחר הלידה. במקום לעבור שני ניתוחים נפרדים, מהפך אימהי יכול לטפל בשתי הבעיות בהליך אחד. הוא חוסך זמן וכסף ומפחית את הסיכון הכולל לסיבוכים עקב הניתוח. המטופלת עוברת תהליך הכנה לניתוח אחד בלבד והרדמה אחת. כל ניתוח מעורר גם חששות רבים, ובאמצעות ניתוח מאמי מייקאובר המטופלת חווה זאת רק פעם אחת, ולא שוב ושוב לפני כל ניתוח בנפרד.

תוצאות ארוכות טווח

הליכי מאמי מייקאובר מספקים תוצאות ארוכות טווח שיכולות לשפר באופן ניכר את איכות חייה של האישה. התוצאות אמנם לא יחזיקו לנצח, אך יכולות בהחלט להיראות מצויין לאורך שנים רבות בעזרת טיפול ותחזוקה טובים הכוללים שמירה על אורח חיים ומשקל בריאים.

הליך הניתן להתאמה אישית

מהפך אמהי אינו הליך אחד שמתאים לכולן, ונשים יכולות להתאים אישית את ההליך לצרכים ולרצונות האישיים שלהן. לדוגמה, נשים מסוימות עשויות לבחור ניתוח הגדלת חזה, בעוד שאחרות עשויות להעדיף הרמת חזה. בנוסף, נשים יכולות לבחור לעבור הליכים נוספים כחלק מהמאמי מייקאובר, כגון שאיבת שומן או הרמת ישבן, כדי להשיג את התוצאות הרצויות להן.

בריאות גופנית משופרת

מהפך אימהי יכול לשפר את בריאותה הגופנית של האישה על ידי תיקון בעיות כגון דיאסתזיס (היפרדות) של שרירי הבטן, שלעיתים מתרחשת במהלך הריון. על ידי תיקון שרירי הבטן, המהפך האימהי יכול לשפר את יציבתה של האישה ולהפחית כאבי גב. שאיבת שומן יכולה להסיר משקעי שומן עקשניים העמידים לתזונה ולפעילות גופנית, ובכך לתרום לשיפור בריאותה הכללית של האישה ולהפחית את הסיכון למחלות הקשורות להשמנת יתר.

סימני מתיחה מופחתים

סימני מתיחה נפוצים לאחר הריון ויכולים להוות מקור לחוסר ביטחון עבור נשים רבות. אמנם לא ניתן למחוק אותם לחלוטין, אך מתיחת בטן יכולה להפחית באופן משמעותי את מראה סימני המתיחה על ידי הסרת עודפי עור והידוק שרירי הבטן.

נוח יותר לבצע פעילות גופנית

נשים רבות מתקשות להתאמן בנוחות לאחר ההריון בשל עודפי עור, שדיים שצנחו ושרירי בטן שנחלשו מאד. מהפך אימהי יכול לתת מענה לבעיות אלו, ולהקל על נשים לעסוק בפעילות גופנית ולשמור על אורח חיים בריא.

הבגדים מתאימים היטב

לאחר ההריון, נשים עשויות לגלות כי הבגדים שלהן כבר אינם מתאימים להן ואינם נראים עליהן טוב עקב השינויים שחלו בצורת גופן. מהפך אמהי יכול לשפר את הצורה הכללית ואת קווי המתאר של הגוף, ולאפשר לנשים ללבוש את הבגדים האהובים עליהן בשמחה.

אינטימיות משופרת

השינויים הפיזיים שחלים בגוף האישה בעקבות הריון ולידה עלולים גם לפגום ביכולתה ליהנות באופן מלא מיחסים אינטימיים בשל הפגיעה בהערכה העצמית, בדימוי הגופני ובביטחונה העצמי של האישה. מהפך אימהי יכול לעזור לנשים להרגיש יותר בנוח ובטוחות בגופן, ולהוביל לשיפור האינטימיות שלהן ושביעות הרצון הכללית שלהן ממערכות יחסים.

לסיכום, מאמי מייקאובר הוא אופציה ניתוחית מצוינת המספקת מענה למגוון צרכים אסתטיים ובריאותיים, במחיר משתלם יחסית, בזמן קצר, עם תופעות לוואי וסיכונים מופחתים ועם יתרונות חשובים נוספים. אם את לא בטוחה לגבי ההחלטה, תוכלי להתייעץ עם דר’ קיילוס, מנתח בכיר המנוסה מאד בביצוע ההליך. השאירי את פרטייך וצוות המרפאה יחזור אלייך בהקדם לקביעת פגישה.