ד"ר רם קיילוס

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

שילוב הליכי ניתוחים פלסטיים לקבלת תוצאות מיטביות

ניתוחים פלסטיים הפכו בעשורים האחרונים לאופציה מעשית עבור אלה מאיתנו המעוניינים בשינוי או שיפור אסתטי, בתיקון מומים מולדים או פגיעות נראות לעין שנוצרו כתוצאה ממחלות או תאונות. חלק מאיתנו נזקקים או מעוניינים לטפל במספר אזורים שונים בגופנו ולא באזור ספציפי אחד, והפתרון המתבקש הוא שילוב של ניתוחים פלסטיים וביצועם בבת אחת. פתרון זה הפך לאחרונה לזמין מאד כמעט לכל אדם. בואו נדבר על יתרונותיו, ועל שילובי ניתוחי פלסטיים נפוצים ומומלצים:

היתרונות של שילוב מספר הליכים כירורגיים פלסטיים

מספר מחקרים בחנו את היתרונות של שילוב הליכים כירורגיים פלסטיים. לדוגמה, מחקר שפורסם בכתב העת Aesthetic Surgery Journal מצא כי מטופלים שעברו הליכים משולבים היו בעלי שכיחות נמוכה יותר של סיבוכים בהשוואה לאלה שעברו הליכים נפרדים. מחקר אחר שפורסם באותו כתב עת מצא כי מטופלים שעברו פרוצדורות משולבות דיווחו על רמות גבוהות יותר של שביעות רצון מתוצאות הניתוח שלהם בהשוואה לאלה שעברו פרוצדורות נפרדות.

ואמנם, שילוב של מספר ניתוחים פלסטיים בהליך אחד אכן מאפשר לכם ליהנות משלל יתרונות בתחומים מגוונים:

חסכון בעלויות: על ידי שילוב של פרוצדורות וביצוען בהליך אחד, נחסכים סכומים נכבדים עבור הניתוחים עצמם, עלויות הרדמה, שעות עבודה של הצוות המטפל, ועוד. כתוצאה מכך, העלויות הכוללות של ביצוע כל ההליכים שאתם מעוניינים בהם יהיו נמוכות יותר מאשר אם הייתם בוחרים לעבור כל הליך בנפרד.

זמן החלמה מופחת: בשל ביצוע מספר הליכים בבת אחת, תזדקקו לתקופת החלמה אחת בלבד. כלומר – תוכלו לאחד את זמן ההחלמה שלכם ולחזור לפעילותכם הרגילה מהר יותר, מבלי צורך להיעדר שוב ושוב מן העבודה, מטיפול בילדים, וכד’.

תוצאות מהירות ומשופרות: כאשר אתם עוברים כל ניתוח פלסטי בנפרד, אתם נאלצים לחכות זמן רב עד שתזכו למראה המושלם שחלמתם עליו. לדוגמה, אולי יהיה לך חזה נהדר, אבל הבטן עדיין תהיה נפולה, או להיפך. שילוב הליכים מספק תוצאות מקיפות יותר, מכיוון שהמנתח יכול לטפל במספר אזורים בעייתיים בו-זמנית. התוצאה הסופית מגיעה מוקדם יותר, ומספקת מראה כללי מאוזן והרמוני יותר, שקרוב ככל האפשר למה שדמיינת וחלמת עליו.

בטיחות רבה יותר: בכל הרדמה ניתוחית קיים סיכון מסויים. על ידי ביצוע מספר הליכים ניתוחיים תחת הרדמה אחת בלבד, אתם מקטינים את הסיכון לסיבוכים הקשורים להליכי הרדמה חוזרים ונשנים.

שילובי ניתוחים פלסטיים פופולריים

ישנם מספר שילובים פופולריים של הליכים כירורגיים פלסטיים שיכולים לספק למטופלים תוצאות אופטימליות. הנה כמה מהשילובים הנפוצים ביותר:

מאמי מייקאובר (מהפך אימהי): הליך זה כולל בדרך כלל שילוב של הגדלת חזה, הרמת חזה, מתיחת בטן ושאיבת שומן. שילוב זה מטפל באזורים המושפעים ביותר מהריון ולידה ומסייע לנשים לשוב לגזרה שהייתה להן לפני הלידה, או קרוב אליה ככל הניתן.

הצערת פנים: הליך הצערת פנים כולל לרוב פעולות כגון מתיחת פנים, מתיחת גבות ומתיחת עפעפיים. שילוב זה יכול לטפל בסימני הזדקנות רבים, כולל עור נפול, קמטים ואובדן נפח.

עיצוב הגוף: שילוב זה מורכב מהליכי שאיבת שומן, מתיחת בטן והרמת ירכיים, ונועד לסייע למטופלים להשיג מבנה גוף חטוב יותר וקווי מתאר הדוקים יותר לגופם.

שיקולים בשילוב הליכים כירורגיים פלסטיים

למרות היתרונות הרבים הטמונים בשילוב מספר הליכי ניתוחים פלסטיים, חשוב לשקול פרמטרים מסוימים לפני בחירה באופציה זו. הנה כמה מן החשובים שבהם:

בריאות גופנית: מטופלים המועמדים לעבור ניתוח פלסטי המשלב מספר הליכים חייבים להיות במצב גופני טוב לפני הניתוח, מכיוון שתהליך ההחלמה יכול להיות מאתגר יותר להתמודדות הגוף מאשר אילו היו עוברים כל הליך בנפרד.

אפשרות לתקופת החלמה: מטופלים צריכים לתכנן לקחת מספיק חופש מהעבודה כדי לאפשר מנוחה והתאוששות נאותה, שעשויות להיות ארוכות יותר מאשר אם היו מבצעים כל הליך בנפרד.

מנתח מנוסה בשילוב הליכים: יהיה עליכם לבחור מנתח המנוסה בביצוע מספר הליכים בו זמנית כדי להבטיח שתקבלו את הטיפול הבטוח והיעיל ביותר.

עם כך, שילוב של ניתוחים פלסטיים יכול לאפשר לכם, עם תכנון נכון מראש, להשיג תוצאות בטוחות ויפות מוקדם יותר, בעלויות כוללות נמוכות יותר עם תקופת החלמה חד-פעמית. אם יש לכם עדיין שאלות בנושא או שתרצו להתייעץ בעניין עם דר’ רם קיילוס, השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.