ד"ר רם קיילוס

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

כיצד לבחור את גודל שתלי החזה שלך: מדריך למתחילות

אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלי בקשר לניתוח הגדלת חזה קשורה לגודל הנכון עבורך של שתלי החזה בהם יעשה שימוש בניתוח. קשה לנווט בין האפשרויות השונות הזמינות, אבל אל דאגה, אנחנו איתך! במדריך זה למגדילה המתחילה נדריך אותך כיצד תוכלי לבחור את שתלי החזה המתאימים לך ביותר. בואי נתחיל:

מבוא קצרצר לשתלי חזה

שתלי חזה הם אביזרים רפואיים הממוקמים מתחת לרקמת השד ומעל או מתחת לשריר החזה כדי לשפר את גודל השד וצורתו. ישנם שני סוגים עיקריים של שתלי חזה: מי מלח וסיליקון. שתלי מלח ממולאים במי מלח סטריליים, ואילו שתלי סיליקון ממולאים בג’ל סיליקון.

שתלי חזה מגיעים גם בצורות שונות – עגולים או דמויי-טיפה, וכמובן – בגדלים שונים. מידות שתלי החזה נמדדות בסנטימטרים מעוקבים (סמ”ק), ולא במידות חזייה המוכרות לך יותר. המנתח הפלסטי שלך ידריך וילווה אותך בתהליך הבחירה, אבל בסופו של דבר, המידה שאיתה את מרגישה הכי בנוח היא ההחלטה שלך.

גורמים שיש לקחת בחשבון

בחירת גודל שתל החזה הנכון תלויה בשיקולים שונים. בואי נבחן אותם יחדיו:

מבנה גוף

מבנה גופך ממלא תפקיד משמעותי בקביעת גודל שתלי החזה שייראו עלייך הכי טבעיים. שתלים גדולים או קטנים מדי עלולים להיראות לא טבעיים או לא בפרופורציה טובה לגופך. לנשים במידת פטיט עשויים להתאים שתלים קטנים יותר, בעוד שלנשים גבוהות או עגלגלות יותר עשויים להתאים שתלים גדולים יותר. המנתח הפלסטי שלך ייקח בחשבון את מבנה גופך כאשר יציע גדלי שתלים שייראו פרופורציונליים אליו ויבליטו את הקימורים הטבעיים שלך.

כאשר שוקלים את גודל שתלי החזה שלך, חשוב לזכור גם את עניין הסימטריה של השדיים. אם השדיים שלך אינם אחידים בגודלם, המנתח הפלסטי עשוי להמליץ על שתלים בגודל שונה לכל שד כדי להשיג איזון. במקרים מסויימים תידרש גם הרמת חזה כדי להשיג סימטריה.

סגנון חיים

אורח וסגנון החיים שלך גם הוא שיקול המשפיע על גודל שתלי החזה שתבחרי. אם את אישה פעילה העוסקת בסוגי ספורט אינטנסיביים, ייתכן שתעדיפי שתלים קטנים יותר שלא יפריעו לתנועותייך בעת ביצוע הפעילות הספורטיבית. אם את בעלת אורח חיים יושבני ורגוע, ייתכן שיהיה לך נוח גם עם שתלים גדולים יותר.

העדפות אישיות

עם איזה גודל של שד את מרגישה הכי בנוח? איזה מראה את מקווה להשיג? להעדפותייך האישיות חשיבות לא פחותה מכל שאר השיקולים בעת בחירת גודל שתלי החזה. חשוב לבחור מידה שנוחה לך ושתאפשר לך להשיג את המטרות האסתטיות שאת מעוניינת בהן. תוכלי להביא עמך לפגישת הייעוץ עם המנתח תמונות של גודל וצורת השד שנראים לך מתאימים כדי לתת לו הבנה טובה יותר של המראה שאת רוצה.

טיפים נוספים לבחירת גודל שתלי החזה

תקשורת טובה וכנה עם המנתח הפלסטי שלך היא קריטית בבחירת גודל שתלי החזה. המנתח שלך יבצע מדידות של החזה והשדיים שלך כדי לעזור לקבוע את גודל השתל המתאים. במהלך הייעוץ, הוא עשוי להשתמש במידות כדי לספק לך ייצוג חזותי של איך גדלים שונים של שתלים ייראו על גופך, וגם להציג לפנייך תמונות לפני ואחרי של מטופלות שעברו ניתוחי הגדלת חזה עם שתלים בגדלים שונים.

המספר הרלוונטי ביותר כאשר שוקלים גודל שתלי חזה הוא נפח בסמ”ק (למשל 250 סמ”ק או 300 סמ”ק), אך למעשה, ישנם שני מספרים נוספים לא פחות חשובים. לדוגמה, רוחבו של השתל. בדומה למידת נעליים, השתל חייב להתאים לשד שלך. המידה השלישית היא הפרופיל, שהזכרנו קודם. הפרופיל מתואר על ידי יצרני השתלים כנמוך, בינוני או גבוה. לכן, שתל בפרופיל נמוך של 250 סמ”ק יהיה רחב יותר ופחות בולט החוצה משתל בפרופיל גבוה של 250 סמ”ק.

מכיוון שכל המידות והמספרים עלולים להיות מאד מבלבלים, קריטי למצוא מנתח פלסטי מוסמך מנוסה שיכול לייעץ לך באופן ספציפי, כזה שחוש האסתטיקה שלו תואם לשלך. תוכלי להתרשם מהכיוון האסתטי של המנתח שלך בהתבסס על גלריית ה”לפני” ו”אחרי” שלו.

התנסות בגדלים שונים של שתלי חזה יכולה לעזור לך בקבלת ההחלטה הסופית. ייתכן שלמנתח הפלסטי אפשרות לספק לך מספר דוגמאות שתלים במידות שונות שתוכלי למקם בתוך החזייה כדי לתת לך מושג איך ייראו גדלים שונים על גופך. תוכלי גם להביא איתך בגדים מהבית כדי לנסות עם המידות ולהבין כיצד תיראה כל מידה בכל סוג של בגד ובד.

חשוב שתהיי גלויה לחלוטין עם המנתח שלך ותחלקי איתו את כל המטרות והחששות שלך כדי להבטיח ששניכם “באותו ראש”. הקפידי לשאול כל שאלה שיש לך כדי לקבל את כל המידע ולהפחית את החרדות מן הניתוח.

לסיכום, בחירת שתלי חזה בגודל הנכון יכולה להיות משימה מורכבת, אך עם ההדרכה והתמיכה הנכונות, תוכלי לקבל החלטה שתספק לך את התוצאות להן את מקווה. קחי את הזמן להעריך את מבנה הגוף, אורח החיים, וההעדפות האישיות שלך, ותקשרי בפתיחות עם המנתח הפלסטי שלך.

תרצי לשוחח בעניין עם דר’ רם קיילוס, מנתח מומחה ומוערך בישראל ובארה”ב? השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם לקביעת פגישה.