ד"ר רם קיילוס

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

איך להתכונן לניתוח מאמי מייקאובר

ההכנות לניתוח מאמי מייקאובר (מהפך אמהי) יכולות להיות הן מרגשות והן מעוררות חששות – הרי את עומדת לעבור הליך משנה-חיים שיעזור לך להרגיש כמו אישה חדשה לגמרי! לפני שאת קופצת ראש לתוך העניין, הנה 10 דרכים שבאמצעותן תוכלי להכין את עצמך באופן המיטבי:

המלצה 1: נשמי עמוק וגייסי כוחות

כן, זה נכון, את עומדת לעבור ניתוח, אבל זה לא אומר שאת צריכה לפחד. זכרי שמדובר במשהו שאת עושה עבור עצמך, ושמגיע לך להיראות ולהרגיש במיטבך. אז עזרי אומץ, קחי נשימה עמוקה וגייסי את כל הכוחות להתמודדות עם הפחדים והחששות.

המלצה 2: סגרי סופית את ההכנות הכלכליות

ניתוח מאמי מייקאובר הוא הוצאה משמעותית בחייה של כמעט כל אשה, ולכן חיוני לסדר את העניין הכספי לפני שאת נכנסת אליו. בדקי מראש את התקציב שלך וחסכי ככל שתוכלי. ייתכן שתרצי גם לבדוק אפשרויות מימון או תוכניות תשלום שיעזרו לך לכסות את העלות.

המלצה 3: התייעצי עם הרופא המנתח ושאלי את כל השאלות

כבר בחרת את המנתח הנכון עבורך, רופא מנוסה, אמין ובעל רקורד טוב של השגת תוצאות מצוינות. אך גם אם היו לך עמו כבר מספר פגישות ייעוץ, אל תחששי לפנות אליו בשאלות נוספות המטרידות אותך לפני הניתוח. אחרי הכל, את זו שעוברת ניתוח משמעותי וזכותך לקבל תשובות מלאות ומרגיעות לכל שאלותייך.

המלצה 4: שמרי על תזונת טרום הניתוח על פי הוראות הרופא

המנתח שלך יספק לך הוראות לגבי התזונה המתאימה לפני הניתוח, שתעזור להכין את הגוף שלך לניתוח ולהבטיח שיהיו לו את כל החומרים המזינים שהוא זקוק להם כדי להחלים כראוי. אל תתעלמי מהוראות הרופא, והקפידי על עיקרי התזונה שהמליץ עליהם כדי שההחלמה שלך תהיה טובה, מהירה ומלאה. טוב, ממש לפני היום הגדול מותר לך להתפנק עם קצת אוכל מנחם.

המלצה 5: הכיני מערכת תמיכה לתקופת ההחלמה מהניתוח

ניתוח מאמי מייקאובר הוא קצת כמו נסיעה ברכבת הרים מבחינה רגשית ופיזית. לכן חובה שתארגני לעצמך מערכת תמיכה שתעזור לך להתמודד עם העניין. שוחחי עם בן/ בת הזוג, משפחתך וחברייך על ההחלטה שלך לעבור את הניתוח והכיני אותם לאופנים שבהם יוכלו לעזור לך בתהליך ההחלמה.

המלצה 6: סגרי את כל הקצוות לפני הניתוח

לפני שאת עוברת את הניתוח, סגרי את כל העניינים הלא-גמורים בחייך – נקי את השולחן וסיימי משימות בעבודה, ארגני את הטיפול בילדים או וודאי שהבית שלך נקי ומאורגן. על ידי טיפול בכל העניינים הללו מראש, תוכלי להתמקד בהתאוששות שלך לאחר ההליך.

המלצה 7: הצטיידי במוצרים חיוניים לתקופת ההחלמה

לאחר הניתוח תצטרכי לנוח זמן מה ולתת לגוף שלך אפשרות להחלים. וודאי שיש לך את כל הציוד שאת זקוקה לו בתקופה זו, כגון בגדים נוחים, משככי כאבים, אוכל, וכד’. ייתכן שתרצי גם להצטייד בספרים, מגזינים, סרטים או סוגי בידור אחרים שיעסיקו אותך ויעזרו לך לעבור את תקופת ההתאוששות.

המלצה 8: תכנני הסעה הביתה

סביר להניח שלאחר הניתוח לא תוכלי להגיע הביתה בכוחות עצמך. לכן כדאי להכין מבעוד מועד תוכנית הסעה מתאימה, בין אם זה אומר לבקש מחבר או בן משפחה להסיע אותך או לשריין מונית ספיישל לנסיעה.

המלצה 9: עקבי אחר הוראות המנתח

לאחר ביצוע ההליך וההתאוששות הראשונית, המנתח יספק לך הוראות ספציפיות לגבי הטיפול בעצמך ובאזורים שנותחו. חשוב לעקוב אחר הוראות אלה בקפידה כדי להבטיח התאוששות מוצלחת. אם יש לך שאלות או חששות, אל תהססי לפנות למנתח שלך או לצוות המרפאה בעניין.

המלצה 10: הירגעי ונסי ליהנות

לבסוף, שחררי ונסי להירגע – חיכית לרגע הניתוח זמן רב ועבדת קשה כדי להגיע אליו, וסופסוף הוא הגיע! איזה כיף, את עומדת לזכות במראה שכל כך רצית! הירגעי וסמכי על כך שאת בידיים טובות. אם קשה לך להרגיע את עצמך, נסי טכניקות הרפייה או מדיטציה מתאימות. מותר לך גם ליהנות מן ההתרגשות הרבה ולחוות אותה במלואה, זה טבעי ומובן.

לסיכום, הכנה לניתוח מאמי מייקאובר יכולה להיות קצת מורכבת, אבל עם גישה חיובית וקצת הומור תוכלי להתמודד עמה כמו גדולה. עקבי אחר ההמלצות שלנו והתכונני לחגוג את המראה החדש שלך.

מעוניינת להתייעץ בנושא עם דר’ רם קיילוס? השאירי פרטים וצוות המרפאה ישמח לחזור אלייך בהקדם לקביעת פגישה.